.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاسیس موزه مردم‌شناسی روستایی در مازندران

مجری جشنواره هنر در روستا از تاسیس موزه مردم‌شناسی روستایی در مازندران خبر داد.

جلال‌الدین مشمولی بیان داشت: دبیرخانه هنر در روستا سی و دومین دوره این برنامه را در روز جمعه 18 شهریورماه 1390 در روستای کوتنای مازندران برگزار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که دبیرخانه هنر در روستا در این دوره در نظر گرفته شده است برگزاری نمایشگاهی از عکس‌های قدیمی و تاریخی روستای کوتنا است که با حمایت مردم این روستا طی سه ماه به جمع آوری این عکس‌ها پرداخته‌ایم.
مجری طرح جشنواره خدا و هنر در روستا تصریح کرد: مهم‌ترین هدفی که دبیرخانه هنر در روستا در برگزاری نمایشگاه عکس‌های قدیمی در روستای کوتنا دنبال می‌کند، تاسیس موزه مردم‌شناسی روستایی است که با تلاش و پیگیری مجدانه می‌توان خوشبین بود که شاید روزی همه روستاها با ایجاد چنین مراکزی متوجه میراث ارزشمند گذشتگان خود شوند و از آن نگهداری کنند.
وی اضافه کرد: دبیرخانه هنر در روستا برنامه‌های دیگر سی و دومین دوره خود را نیز اعلام کرد که حضور و اجرای « خانه طراحی » به سرپرستی «فرهاد گاوزن، اجرای سفالگری توسط دو هنرمند ریحانه گرجیان و مهدی سماکوش با چرخ سفالگری، ساخت مجسمه گلی با عنوان «کودکی 10 ساله بودم» توسط رسول کاظمی، اجرای پرفورمنس گروه هنری مقیم در مچاله، برگزاری نمایشگاه انفرادی حامد مشمولی در منزل شخصی خود با عنوان «من - ماهی»، کارت پستال‌های روستایی که مختص به نقاشی‌های کودکان روستاهای کشور است، اجرای پرفورمنس گروه هنری زنان حجم سبز، اجرای برنامه‌های هنری توسط هنرمندان تجسمی کشور، نشست پژوهشی با موضوع هنر تعاملی و مشارکت و حضور مهمانان داخلی و خارجی، اساتید دانشگاه و هنرمندان در این جشنواره اشاره کرد.
مجری طرح جشنواره خدا و هنر در روستا اذعان داشت: این فعالیت‌های هنری در فضای مسکونی و یا در محل دائمی اجرای برنامه‌های هنر در روستا برگزار می‌شود.فارس/234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.